Xiaomi, Tmall Süper Marka Günü’nde elde ettiği 625 milyon yuanlık (87.5 milyon dolar) gelirle rekor bir başarıya imza attı. Bu başarı, 2023 yılında platformda herhangi bir marka tarafından yakalanmış eşsiz bir başarıdır. Ekim ayının sonlarında piyasaya sürülen Xiaomi 14 serisi, bu başarıda kilit rol oynadı ve Tmall’da yeni çıkan akıllı telefonlar arasında hem satış hacmi hem de gelir bakımından zirveye yerleşti. Ayrıca, yerli akıllı telefon markaları arasında satışlarda birinciliği elde etti.
Xiaomi’nin Tmall’da elde ettiği bu büyük başarı, müşterilerinden aldığı büyük destek ve heyecanın bir sonucu olarak görülüyor. Xiaomi, bu başarıyı kullanıcı tabanıyla güçlü bir bağın işareti ve ortak bir zafer olarak değerlendiriyor. Çift 11 promosyonları sırasında Xiaomi’nin performansı dikkat çekiciydi ve 31 Ekim itibarıyla toplam ödeme miktarı 10 milyar yuanı (1.4 milyar dolar) aştı.
Stoklarda Xiaomi 14 serisi kalmadı! Apple bile kıskandı!
Xiaomi 14 serisinden özellikle standart Xiaomi 14 modeli, etkileyici satış rakamlarına ulaştı. Piyasaya çıktıktan sadece on gün içinde bir milyon adetten fazla satış yaptı ve günlük ortalama satış hacmi yaklaşık 100 bin adet olarak kaydedildi. Ayrıca, Xiaomi 14, çeşitli online platformlarda, Tmall, JD.com, Douyin ve Kuaishou dahil olmak üzere, ilk dört saat içinde yerli akıllı telefon satışlarında yeni rekorlar kırdı.
Xiaomi 14 Pro Titanium Özel Sürümü, piyasaya sürüldüğünde saniyeler içinde tükendi ve bu özel sürüm için tüketici ilgisinin ne denli yüksek olduğunu gösterdi. Ancak Xiaomi, Xiaomi 14 Pro Titanium Özel Sürümü için yoğun taleple başa çıkmak adına üretim zorluklarıyla da karşı karşıya.
Xiaomi’nin televizyon serisi de, özellikle Xiaomi TV S Pro MiniLED serisi, tüm kanallar arasında 1 milyar yuan (140 milyon dolar) üzerinde satış geliri elde etti.